Ofte stillede spørgsmål

www.venturebynature.dk sikkert at besøge?
Ja, absolut! Sikkerhed er altid givet topprioriteten på www.venturebynature.dk Og alle dine personlige oplysninger bliver behandlet som fortrolige, og vi vandt Lække nogen af dine oplysninger til anden tredjedel. Vi opbevarer dem på en sikker server og overholder fuldt ud alle gældende databeskyttelses- og forbrugerlovgivning fra vores side. Vi sikrer sikkerheden for alle transaktionsdata ved hjælp af avanceret sikkerhedsløsningsleverandør. Online shopping havde aldrig været sikrere og lettere. Hold dig sikker online med os.

Hvorfor er produkter så billige på www.venturebynature.dk ?
Vi får vores varer direkte fra lejre af licenserede producenter. Som du ved, producerer de en stor mængde varer, hvilket efterlader en lille del af yderligere volumen og kan sælges uden papirer til andre forhandlere. Vores produkter er en del af dette. Det er også grunden til, at de er så billige. Men vær så rolig, de er originale og af meget god kvalitet.

1. Q:

Sådan placerer jeg min ordre?

    A: 1) Først skal du gennemse eller søge efter de varer, du gerne vil bestille. Søgeordssøgningsfelter er placeret på næsten hver side i vores butik.
2) Når du finder et emne, der interesserer dig, skal du klikke på titlen eller navnet på varen for at se produktets detaljeringsside. Her finder du flere oplysninger om varen.
3) Hvis du vil bestille et emne, skal du klikke på knappen Tilføj til indkøbskurv på højre side af produktdetailsiden. Brug knappen Fortsæt indkøb for at fortsætte med at søge eller browse, indtil din indkøbsvogn indeholder alle de varer, du vil bestille. Du kan til enhver tid få adgang til indholdet af din Indkøbskurv ved at klikke på Indkøbskurv-ikonet øverst på hver side af vores hjemmeside.
4) Når du er klar til at lægge en ordre på alt i "Indkøbskurv-emnerne, skal du klikke på knappen" Fortsæt til kassen ". Følg de hurtige og enkle instruktioner for at afslutte din betaling.
2. Q:

Hvordan bruger jeg en kupon?

    A: Efter klik på det emne, du leder efter, vælg størrelse og udfyld mængde, og klik derefter på Tilføj til indkøbskurv. Gennemgå emnerne i din indkøbskurv. Indtast kuponer eller rabatkoder, hvis du har nogen. Når du er klar, skal du klikke på Fortsæt til Checkout. Vælg din udtjekning metode som gæst eller registreret kunde (registrerede kunder kan logge ind fra højre side). Klik på Fortsæt, og du overføres til betalingssiden. Angiv destinationen for produktet, betalingsmåden og faktureringsadressen. Gennemgå dine ordreoplysninger. Du kan redigere din adresse og betalingsoplysninger. Vælg "Procesordre" for at afslutte kassen. Glem ikke at holde ordreoplysningerne på et sikkert sted, hvis du måske skal kontrollere din ordrestatus.
3. Q:

Kan jeg annullere eller foretage ændringer i min ordre, efter at den er indsendt?

    A: Det er kun muligt at annullere eller foretage ændringer i din ordre, inden vi begynder at sende den. Normalt arbejder vi og sender din ordre inden for 24 timer. Hvis du vil foretage ændringer i din ordre, er du velkommen til at kontakte os. Hvis det emne, du vil annullere, allerede er indtastet i forsendelsesprocessen, kan du returnere varen på kvitteringen.
4. Q:

Hvordan kan jeg tilføje varer til min ordre, som allerede er placeret?

    A: Hvis du vil tilføje varer til din ordre, der allerede er placeret, bedes du kontakte os for at stoppe forsendelsen af din ordre først, så fortæl os de varer, du vil tilføje. Senere vil vi fortælle dig, hvordan du skal betale de nye varer. Lest vil vi sende dine to ordrer under en pakke. Hvis din ordre allerede er afsendt, vil du ikke kunne tilføje varer til den tidligere placerede ordre.
5. Q:

Hvordan kontrollerer jeg min ordrestatus?

    A: Du kan spore din ordrestatus ved at logge ind og få adgang til linket "Min konto" fra webstedets overskrift. Alle ordrer under dit brugernavn bliver synlige under fanen 'Mine ordrer'. Når du er færdig med din betaling, sender vi dig en email med dit sporingsnummer og sporingslink, så kan du spore din ordre online.
6. Q:

Hvordan kan jeg slå mit ordrenummer op?

    A: Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelses-email med dit bestillingsnummer, kan du gå til siden "min konto" og klikke på "mine ordrer" for at trække dine bestillingsoplysninger op. Hvis du stadig ikke kan finde dine bestillingsoplysninger, kan du kontakte os og give os besked om e-mail-adressen og det navn, du plejede at lægge ordren til, og vi kan finde ordrenummeret for dig.
7. Q:

Hvad hvis min ordre aldrig ankom?

    A: Kontakt venligst vores kundeservice med dit bestillingsnummer og brugernavn. Du er velkommen til at kontakte os. Vi vil undersøge din ordre og hjælpe dig med at finde ud af din ordre. Hvis det var vores fejl, vil vi sende din bestilling igen eller give dig en refusion, som du anmoder om.
8. Q:

Hvad hvis jeg glemte mine adgangskoder?

    A: Hvis du glemmer dine adgangskoder, er du velkommen til at kontakte os med dit brugernavn og bruger email. Vi vil nulstille adgangskoderne til dig.
9. Q:

Kan jeg ændre mit brugernavn og e-mail-adresse?

    A: Du kan følge disse trin for at ændre dit brugernavn og din e-mail-adresse selv: log ind i "min konto" personoplysninger. Hvis det ikke virker, er du velkommen til at kontakte os for at spørge vores kundeserviceteam om at ændre dit brugernavn og din emailadresse.
10. Q:

Hvor længe kan jeg forvente min ordre?

    A: Generelt skal vi have 1-2 arbejdsdage til at behandle din ordre og arrangere forsendelsen. Din ordre vil blive afsendt næste dag eller den 2. dag efter betalingen er gennemgået. I løbet af perioderne, lad os give os 3-4 dage til at behandle din ordre og sende den ud. Normalt kan du modtage din ordre inden for 6-9 arbejdsdage helt.
11. Q:

Hvordan kan jeg spore mit pakke online?

    A: Sporingsoplysningerne sendes via e-mail, når varerne er afsendt. Du kan spore din ordre med sporingsnummer og link i emailen.
12. Q:

Hvorfor virker mit sporingsnummer ikke?

    A: I de fleste tilfælde betyder det, at din ordre blev afsendt. Sporingsnumre kan tage op til 72 timer for at blive opdateret. Kontroller tilbage i 48 timer, og oplysningerne skal opdateres. Hvis der stadig ikke er opdateringsoplysninger om 48 timer, bedes du straks kontakte os.
13. Q:

Er der nogen forfremmelsesaktivitet?

    A: Vi har en række promoveringsaktiviteter, som du kan nyde regelmæssige specialtilbud. Tilmeld dig vores email liste for at holde dig opdateret.
Back